Будівля обласної Станції юних натуралістів


Одна з найстаріших будов колишньої вулиці Тополевої, була споруджена на початку ХХ ст. До початку Другої світової війни садиба з ошатним 2-поверховим будинком належала відомому рівненському лікарю Меєру Янкелевичу Сегалу, який приїхав до Рівного у 1904 році і побудував на південній околиці Рівного заміський будинок, де мав чималу територію, засаджену фруктовим садом. У Рівному М. Сегал був обраний Земським гласним, у 1917-1919 рр. був членом демократичної думи. Під час Другої світової війни сім’я Сегалів стала жертвою нацистських окупантів.
У 1946 році тут розмістився дитячий будинок для дітей-сиріт, батьки яких загинули на фронті.
З 1950-х років до сьогодні тут розміщується «Станція юних натуралістів».

Вул. Чорновола, 79

The building of the regional station of young naturalists
One of the oldest buildings in the former Topoleva Street was built in the early twentieth century.
Before the beginning of the Second World War,the mansion with an elegant 2-storey house, which was belonged to the well-known Rivne physician MeeruYankelevichuSegala, who arrived to Rivne in 1904 and built a Rivne country house in the southern suburbs, where he had a large area, which was planted with an orchard. M. Segal was electedas provincial member of the assembly and had the right to vote in Rivne, in the 1917-1919th years he was a member of the democratic Duma.
During the Second World War, the Segalian family became a victim of the Nazi occupation.
In 1946, an orphanage was placed there for children whose parents died at the front.
From the 1950s till now the “Station of Young Naturalists” is located here.