Будівля єврейської гімназії «Тарбут»


Єврейська громада Рівного у 1936 році урочисто відкрила на тодішній вул. 13 Дивізії (тепер вул. С.Петлюри) нове приміщення приватної єврейської гімназії «Тарбут». Це було двоповерхове приміщення з мансардою. Її перший директор – пан Ритва. Гімназію закрили з приходом радянської влади у 1939 році. Після війни, у 1945 р., тут відкрили першу українську середню школу ім.Т.Шевченка, також працювала вечірня школа. У 1967 р. тут розмістили Станцію юних туристів.

вул. Симона Петлюри, 26

The Building of Jewish Gymnasium “Tarbut”
In 1936 the Jewish community of Rivne solemnly opened a new building of a private Jewish gymnasium in Dyvisia Street, 13 (now S.Petliura Street). It was a two-storey building with a mansard. The first principal of the gymnasium was Mr.Rytva. It was closed when the Soviets came to power in 1939. After the war in 1945, the first Ukrainian secondary school was opened there. It was named after T.Shevchenko. At that time it was also the school of evening classes.
In 1967 the Station of young naturalists started its work there.