Кладовище «Грабник»


В історичному передмісті Рівного, що мало назву «Грабник», під грабовим лісом у першій половині ХІХ ст. власником міста князем Любомирським була відведена ділянка для нового православного кладовища. З часу заснування і до 1920-х років тут хоронили переважно заможних містян. Пізніше кладовище стало місцем спочинку всіх верств населення Рівного. В роки Другої світової війни тут було поховано в братських могилах тисячі військовополонених, борців проти нацизму, українських патріотів, які перебували у рівненській в’язниці.
В 60-і рр. ХХ ст. кладовище «Грабник» для поховань було закрите.

вул. Кн.Володимира виправити розміщення на карті

Hrabnyk cemetery
In the first half of the 19 th century the new area for the Orthodox cemetery
was given by the prince Liubomyrsky, the owner of the town. It was
situated under the hornbeam woods in the suburbs of Rivne and that is why
it was called Hrabnyk. From its foundation until the 1920’s only wealthy
townspeople were burried here. Later it was allowed to burry everyone without an exception here.
During World War II thousands of captives, fighters
against Nazism, Ukrainian patriots who were prisoned in Rivne were buried in mass graves there.
In the 60’s of the XXth century the Hrabnyk cemetery was closed for funerals.