Костел Св. Петра і Павла


Колишній гарнізонний костел збудований у 1934-1938 роках. Засоби на будівництво були зібрані старанням Міністерства Військових Справ, офіцерами та солдатами Надвіслянських Уланів, князя Януша Радзівіла та сенатора Скоковського. Незабаром, у вересні 1939 року, святиню замкнули, а згодом, почали використовувати не запризначенням. Спочатку там були стайні для коней, кінотеатр, пізніше, розділивши храм на два поверхи: на першому розмістили спортзал, а на другому – управлінські приміщення. Внизу, містилися кілька майстерень та меблевий магазин. У 1991 році костел та прилеглі території повернули Римо-католицькій парафії святих Петра та Павла.

вулиця Соборна, 213

St. Peter and Paul Cathedral
The former garrison Cathedral was built in 1934-1938 years. Money for its building was gathered by the Ministry of Military Affairs, officers and soldiers of 21 regiments of Nadvislyanskyh Ulaniv, Prince Yanush Radzivil and Senator Smokovsky. Soon in September 1939 this sacred place was locked and afterwards it was used for improper purposes. At first there were stables, a cinema. Later the temple was divided into two floors: on the ground floor there was a gym and on the first floor there were offices. Downstairs there were a few workshops and a furniture shop. In 1991, the church and adjoining territories returned to the Roman Catholic parish of St. Peter and Paul.