Приватна електростанція князя С. Любомирського


У 1912 році тут вступила в дію перша рівненська електростанція, яку власним коштом збудував князь С. Любомирський. Приміщення станції, яке було споруджене в еклектичному цегляному стилі поч. ХХ ст., стало одним із привабливих архітектурних об’єктів міста.
На електростанції було встановлено два газогенераторні двигуни італійського виробництва потужністю 90 кінських сил кожен, які працювали на вугіллі. За допомогою ремінної передачі двигуни приводили в рух дві динамо-машини, кожна потужністю 60 кіловат.
Працювала електростанція до 1920 року.
Нині будинок належить спортивному товариству “Спартак”.

Вул. Замкова, 20

Private power plant of Prince S. Lyubomirsky
In 1912 the first Rivne power plant, which at its own expense was built by Prince S. Lyubomirsky, came into force here. The premises of the station, which was erected in the eclectic brick style of the beginning. XX century., Became one of the attractive architectural objects of the city.
At the power plant, two gas-generating engines of Italian output of 90 horsepower each were installed on coal-fired power plants. By means of a belt drive engines were driven by two dynamo cars, each with a capacity of 60 kilowatts.
The power plant was in operation until 1920. Now the house belongs to Spartak.