Свято-Миколаївська церква, 1911 р.


Православна Свято-Миколаївська церква з’явилася на місці старої каплиці. Історія свідчить, що збудували каплицю для військових, але потім, коли кількість військовиків у Рівному значно збільшилася, вирішено було побудувати церкву. Гарнізонна однокупольна церква, побудована на кошти царської армії у стилі цегляної архітектури. На стіні церкви викарбувані дати будівництва 1911- 1913 рр.
За часів радянської влади церкву закрили, перетворивши її у майстерню по виготовленню домовин. Храм відновлено та освячено 1991 року на честь Святителя Миколая Чудотворця (УПЦ МП).

Вул. Житомирська

St. Nicholas Church, 1911
Orthodox St. Nicholas Church appeared on the site of the old chapel. History shows that they built a chapel for the military, but then, when the number of servicemen in Rivne increased significantly, it was decided to build a church. Garrison dome of the churchh, built on the means of the royal army in the style of brick architecture. On the wall of the church were minted the dates of construction of 1911-1913. During the Soviet period, the church was closed, turning it into a workshop for the manufacture of coffins. The church was restored and consecrated in 1991 in honor of St. Nicholas the Wonderworker.