Церква Святого Стефанія


Дерев’яна Свято-Стефанівська церква збудована у 1848 р. на могилі генерала Стефана Красовського його дружиною Катериною Красовською і освячена 23 лютого 1850 року. Генеральша пожертвувала на її спорудження 1000 карбованців.
Cпочатку церква слугувала як цвинтарна каплиця, в якій відспівували небіжчиків. У часи радянської влади церква була закрита, а в її приміщенні зберігався інвентар доглядачів за кладовищем.
Нині – це храм релігійної громади парафії Святого першомученика Стефана автокефальної Української церкви.

вулиця Князя Володимира 50.618338, 26.265302

St. Stefan Church
Wooden church was built in 1848 on the grave of General Stefan Krasovskiy by his wife Kateryna Krasovska and was sanctified in February 23, 1850. General`s wife donated 1000 karbovanets. to its construction. At first it served as cemetery chapel for honoring the dead. In soviet period the church was closed, its building served for keeping cemetery guerds` inventory. Now it is a temple of religious community of St. protomartyr Stefan parish of Ukrainian autocephalous church.